MARKA UNIBIKE

30 lat doświadczeń

Detale są detalami. To one tworzą produkt. Powiązania, powiązania, powiązania. Na końcu to właśnie owe detale nadają produktowi życie.

Charles Eames

Powyższa sentencja słynnego projektanta idealnie obrazuje nasze podejście do tworzenia rowerów. Naszym celem nigdy nie było dążenie do jak największej skali działalności. Rozwój firmy zawsze postrzegaliśmy przez pryzmat tworzenia rowerów, których jakość docenią ich użytkownicy. Dlatego szczególny nacisk kładziemy na optymalny dobór komponentów i design.

Powszechnie wiadomo, że dobry rower powinien charakteryzować się solidną ramą. Od lat pracujemy nad nowymi konstrukcjami, które zapewnią niską wagę ramy, a jednocześnie jej trwałość przez wiele lat. Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych ram, dlatego umożliwiliśmy klientom przedłużenie do 5 lat gwarancji na ten element roweru.

W naszych rowerach od lat stosujemy amortyzatory renomowanej firmy SR Suntour. Jest to jedna z bardziej innowacyjnych firm wśród producentów amortyzatorów. Ciągłe badania i testy przekonały nas, że stosowanie produktów tej marki zwiększy walory użytkowe i bezpieczeństwo naszych rowerów.

Kolejnym ważnym punktem roweru, którego działanie bezpośrednio wpływa na wrażenia z jazdy, jest napęd. Zgodnie z zaleceniami Shimano - lidera w dziedzinie komponentów rowerowych, prawie wszystkie nasze rowery wyposażone są w kompletne napędy tej marki. Mamy tu na myśli nie tylko przerzutki i wielotryby, ale również mechanizm korbowy i łańcuch. Tylko w takim przypadku Shimano gwarantuje najlepszą współpracę komponentów podczas zmiany przełożenia. Nielicznie stosowany mechanizm korbowy innej marki wynika z braku odpowiednika w ofercie Shimano, ale również w takich przypadkach staraliśmy się wybrać model, którego parametry jak najmniej odbiegają od oryginału Shimano.

Bardzo często klienci podejmując decyzję o zakupie roweru nie zwracają uwagi na elementy, których na pierwszy rzut oka nie widać. Mamy tu na myśli suport i komplet sterowy. Od lat stosujemy komplety sterowe i suporty FSA z uszczelnionymi łożyskami oraz suporty Shimano w różnych technologiach i nigdy się nie zawiedliśmy. Warto postawić na liderów.

Niewątpliwie jednym z najważniejszych elementów, które w znacznej mierze decydują o bezpiecznej jeździe, są hamulce. Są one szczególnie istotne w przypadku rowerów do jazdy szybkiej (MTB, Cross) czy też trekkingowych. Wszystkie rowery Unibike należące do tych kategorii wyposażone są w hamulce Shimano, których efektywność jest bezsprzecznie jedną z najwyższych wśród dostępnych na rynku układów hamulcowych.

O trwałości roweru decydują również solidnie wykonane koła. Kładziemy szczególny nacisk na ich jakość, dlatego wykonujemy je wyłącznie w oparciu o komponenty renomowanych firm. W zdecydowanej większości rowerów stosujemy piasty Shimano, szprychy Sapim, obręcze Mach1 lub Rodi. Ponadto montujemy najlepsze na świecie ogumienie Schwalbe, z zaawansowanymi systemami antyprzebiciowymi. Każdy rowerzysta wie, że utrzymywanie stałego ciśnienia jest niezmiernie ważne z punktu widzenia trwałości opon. Stosowane dętki Schwalbe utrzymują ciśnienie niemal dwukrotnie dłużej niż dętki innych producentów.

W naszych rowerach stosujemy głównie oświetlenie niemieckiej firmy Busch & Muller. Lampy tej firmy są jednymi z najdroższych na rynku, ale jednocześnie oferują wyjątkowe światło. Oświetlenie jest obowiązkowym wyposażeniem rowerów podczas jazdy po drogach publicznych. Naszym zdaniem powinno nie tylko spełniać minimalne wymagania określone w Polskiej Normie, ale również zapewnić użytkownikowi komfortową i bezpieczną jazdę po zmroku. Dlatego postawiliśmy na firmę Busch & Muller.

W rowerach trekkingowych wykorzystujemy błotniki i pompki wyłącznie marki SKS Germany. Ta niemiecka firma jest światowym liderem w produkcji wysokiej klasy błotników i pompek. Jej innowacyjne produkty cechują się dużą trwałością i wysoką estetyką wykonania.

Siodełko jest jednym z głównych elementów decydującym o komforcie w czasie jazdy. Od dawna mieliśmy tego świadomość, dlatego już wiele lat temu zaczęliśmy stosować w naszych rowerach trekkingowych i miejskich siodełka Selle Royal z wyściółką RoyalGel™. Produkty Selle Royal bardzo szybko zdobyły uznanie klientów, dlatego zaczęliśmy je stosować również w rowerach MTB. Po latach możemy stwierdzić, że stosowanie siodełek Selle Royal bardzo pozytywnie wpłynęło na postrzeganie marki Unibike.

Na koniec trzeba przyznać, że nawet najwyższej klasy komponenty, bez prawidłowego montażu nie zapewnią sukcesu produktu na rynku. Profesjonalny montaż jest swego rodzaju "kropką nad i" potwierdzającą wysoką jakość rowerów Unibike. Produkcja w Polsce, przy pomocy wykwalifikowanej kadry i specjalistycznych narzędzi, daje nam pewność, że zrobiliśmy wszystko, aby użytkowanie naszych rowerów kojarzyło się wyłącznie z przyjemnością. Jesteśmy również dumni, że w ciągu 25 lat istnienia firmy udało nam się stworzyć polską markę, która oferuje rowery o najlepszym na rynku stosunku jakości do ceny, a przy tym wyróżniającą się charakterystycznym stylem. Dodatkowo mamy ogromną satysfakcję, że tak wiele zaawansowanych komponentów stosowanych w rowerach Unibike pochodzi od europejskich producentów.

K+
Produkowanych rowerów rocznie
Dzienna produkcja
Liczba dystrybutorów
K+
Wyprodukowane rowery do tej pory