Cross

Crossfire GTS

Unibike Crossfire GTS Czarny
Unibike Crossfire GTS Grafitowy

Specyfikacja techniczna

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany specyfikacji rowerów przedstawionych na tej stronie internetowej w dowolnym momencie. W celu uniknięcia nieporozumień zaleca się sprawdzenie specyfikacji produktu u swojego lokalnego przedstawiciela marki Unibike.

RAMA

Rama: 700C / ALU 6061-T6 / MĘSKA
Dostępne rozmiary: 17", 19", 21", 23"
Kolory: CZARNY ,GRAFITOWY
Widelec przedni: SR SUNTOUR NVX30 / BLOKADA HYDRAULICZNA Z DŹWIGNIĄ NA KIEROWNICY / SKOK 75MM
Komplet sterowy: AHEAD FSA NO.10 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY

NAPĘD

Mechanizm korbowy: SHIMANO CUES U4010-2 / 46X30T / ZINTEGROWANA OŚ / SUPORT / OSŁONA
Suport: -
Przerzutka przednia: SHIMANO CUES U4010
Przerzutka tylna: SHIMANO CUES U3020-9
Dźwignie przerzutek: SHIMANO CUES U4000
Wielotryb: SHIMANO CUES LG300-9 / 11-36T
Łańcuch: KMC XGLIDE
Liczba biegów: 18

KOŁA

Piasty: SHIMANO QC300 / 32H
Obręcze: STARS / DISC / ZAKUWKI / CZARNE
Szprychy: SAPIM LEADER / NIERDZEWNE
Opony: SCHWALBE SMART SAM / 28X1.65
Dętki: SCHWALBE / AV

HAMULCE

Hamulce: SHIMANO MT410 (DISC BRAKE)
Dźwignie hamulca: SHIMANO MT401

KOMPONENTY

Błotniki: -
Pedały: UNION / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKA
Kierownica: ZOOM / RISER / 31.8MM
Wspornik kierownicy: UNO GRADE COMFORT / REGULOWANY / 31.8MM
Chwyty kierownicy: DDK ERGONOMIC / LOCK
Siodło: SELLE ROYAL SHADOW+ / ROYAL GEL
Wspornik siodła: SATORI HARMONY-LT2 / AMORTYZOWANY / 31.6MM
Podpórka: STANDWELL / ALU / REGULOWANA
Bagażnik: -
Oświetlenie: -
Inne: DZWONEK

POZOSTAŁE INFORMACJE

Waga: 15,30 kg
Cena: 3 399,00 zł

GEOMETRIA

17" 19" 21" 23"
Długość rury podsiodłowej [mm]: 432 483 533 584
Efektywna długość górnej rury [mm] 573 591 595 603
Długość główki ramy [mm] 120 120 150 170
Baza kół [mm] 1068 1086 1098 1107
Kąt rury podsiodłowej [st] 73 73 73 73
Kąt główki ramy [st] 71 71 71 71
Przekrok [mm] 750 780 810 850
Długość tylnego widelca [mm] 445 445 445 445
geometria_ramy

ZDJĘCIA 360

Przytrzymaj lewy przycisk myszy i poruszaj myszką, aby obracać rowerem wokół własnej osi.